طراحی سایتم چقدر زمان میبره؟

طراحی سایتم چقدر زمان میبره؟ این ازون سوال های آشنایی هست که همیشه مشتریان از ما میپرسن و میخوان مطمئن بشن که سایت شون در اسرع وقت آماده میشه. همونطور که همیشه در مقالاتمون سعی میکنیم به سوالات شما پاسخ کاملی بدیم این بار هم در این مقاله میخواهیم درباره زمان طراحی سایت و عواملی که باعث میشود این بازه زمانی کوتاه تر یا طولانی تر شود بپردازیم. شما هم اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت کامنت ها از ما پرسین و ما هم در اسرع وقت به آن پاسخ می دهیم. در این مقاله این امکان رو داریم که مفصل درباره زمان طراحی سایت صحبت کنیم و به جزئیات ماجرا بپردازیم.

مشاورره رایگان 09901212283

مدت زمان لازم برای طراحی یک وبسایت به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله اندازه و پیچیدگی سایت، تعداد صفحات، نوع ویژگی‌ها و عملکردهای مورد نیاز، توانایی و تخصص تیم طراحی، و البته زمان مورد نیاز برای تصویب و تغییرات احتمالی. برای یک وبسایت ساده با استفاده از یک CMS معمولاً زمان کمتری نیاز است، اما برای وبسایت‌های پیچیده‌تر و با ویژگی‌های خاص مانند فروشگاه آنلاین یا پورتال‌های خبری، زمان بیشتری ممکن است لازم باشد.

مراحل طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت شامل مراحل مختلفی ست که به ترتیب باید طی شود. مراحل طراحی سایت به ترتیب شامل: تحویل اطلاعات خواسته شده از سوی کارفرما که شامل اطلاعات کسب و کار و شرح خدمات یا محصولات ارائه شده، طراحی گرافیکی سایت توسط گرافیست، تاییدیه طرح گرافیکی از سوی کارفرما، اجرای طرح گرافیکی توسط برنامه نویس، تایید سایت اجرا شده طبق طرح گرافیکی توسط کارفرما.

تمامی این مراحل برای طراحی تمامی سایت ها انجام میشود. از ابتدای کار که تیم مون وب منتظر اطلاعات خواسته شده توسط کارفرما هستند زمان طراحی سایت آغاز میشود. در این مقطع، هرچه اطلاعات از سوی کارفرما سریع تر به دست مدیرپروژه سایت برسد کار گرافیست زودتر شروع میشود و گرافیست میتواند طبق اطلاعاتی که درمورد کسب و کار شما به دستش رسیده کار شما را انجام دهد.

زمانی که طرح آماده شد و به دست کارفرما رسید، تیم اجرایی یا همان برنامه نویسان شرکت، منتظر تایید طرح میمانند. اگر طرح نیاز به اصلاحات داشت، هرچه این اصلاحات زودتر از سمت کارفرما ارائه شود طبیعتا زودتر هم انجام خواهد شد.

در مرحله بعدی که طرح تایید شده به دست برنامه نویس میرسد و آن را بر بستر وب اجرا میکند، در نهایت به کارفرما ارائه میشود و کارفرما طرح گرافیکی را با سایت اجرا شده مقایسه میکند و تایید درستی اجرای آن را میدهد.

همانطور که گفته شد میزان همکاری کارفرما با تیم طراحی سایت هر چه بیشتر باشد کار در زمان کمتری انجام خواهد شد.

زمان طراحی سایت بطور استاندارد چقدر است؟

به طور استاندارد طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی در بستر وردپرس در حدود 20 تا 30 روز کاری زمان لازم است که انجام شود. و این بازه زمانی هم به پیچیدگی پروژه و حجم کاری آن بستگی دارد.

نتیجه گیری

از زمانی که پروژه طراحی سایت شما شروع می شود، هر روز آن ارزشمند و مهم است و میتواند به پیشبرد پروژه کمک شود. پس جمع آوری اطلاعات لازم را به روزهای آخر موکول نکنید تا بهترین نیتجه و عالی ترین تعامل بین شرکت و کارفرما تجربه کنیم. ما همواره در کنار شما هستیم و کسب و کارتان را توسعه دهیم.

شرکت مون وب همواره میکوشد تا پروژه شما را با بالانرین کیفیت و در بهترین زمان، به مشتریان خود ارائه دهد.