همیشه هاست ارزان بهترین انتخاب نیست!

میزبان‌های وب ارزان معمولاً از سرورهای ضعیف یا مستعمل استفاده می‌کنند و یا تا حد امکان کاربران را در آن سرورها فشرده می‌کنند. این به ویژه در مورد برنامه های میزبانی "رایگان" یا "1 دلاری" صادق است. در نتیجه میزان منابع به اشتراک گذاشته شده بین هر کاربر به شدت کاهش می یابد.

اما بیاین با جزئیات بیشتر این موضوع رو بررسی کنیم :

گاهی اوقات هزینه با کیفیت همراه است. هر چه بیشتر پرداخت کنید، کیفیت محصول بهتر است. با این حال، مردم همچنان درگیر «مزایای کور» هستند، نه فقط از خدمات رایگان، بلکه از خدمات ارزان.

حتی در صنعت میزبانی وب هم همینطور است. بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها وجود دارند که به دنبال معاملات ارزانی هستند که بتوانند کار را انجام دهند، بدون اینکه فکر کنند وب‌سایت از میزبان چه نیازی دارد. چند ترفند فروش ارزان و چند کلمه پر زرق و برق مانند "فقط یک بار" تمام آن چیزی است که ارائه دهندگان میزبانی وب به آن نیاز دارند تا مردم را وادار به انجام معاملات خود کنند.

پس چه چیزی باعث می شود که آنها به دنبال معاملات ارزان قیمت بروند و آینده کسب و کار خود را به خطر بیندازند؟ احتمالاً به این دلیل که آنها به دنبال یک معامله برای همه چیز هستند…

هنگامی که کسب و کار شما در خطر است، ایده خوبی است که به جای خرید یک معامله "به ظاهر خوب" با قیمت ارزان، کمی بیشتر در بسته میزبانی وب خود سرمایه گذاری کنید.

در اینجا چند دلیل خوب وجود دارد که چرا میزبانی وب ارزان یک انتخاب ضعیف برای شما و تجارت آنلاین شما است.

ارائه دهندگان میزبانی وب ارزان قابل اعتماد نیستند!

اولا، ارائه دهندگان خدمات میزبانی ارزان در واقع نمی خواهند به رشد کسب و کار شما کمک کنند. آنها فقط می خواهند مال خود را رشد دهند. در همین حال در اینجا چند چیز وجود دارد که ممکن است از معامله خارج شوید.

خودتان پشتیبان‌گیری کنید، و هیچ قولی وجود ندارد که در صورت نیاز آن فایل‌های پشتیبان را داشته باشید
برخی از فایل های چندرسانه ای شما به دلیل نداشتن اسکریپت های لازم اجرا نمی شوند
سرعت بارگذاری نامناسب وب سایت
سرور ممکن است زمانی که شما انتظارش را ندارید از کار بیفتد و کار زیادی نمی توانید انجام دهید به جز انتقال به یک سرویس جدید
موتورهای جستجو به وب سایت شما حالت سردی خواهند داد
صبر شما بارها و بارها آزمایش خواهد شد
و اینها هنوز به بدترین سناریو نزدیک نیستند.

بنابراین شما با موفقیت برای یک سرویس میزبانی ارزان چانه زده اید و وب سایت خود را خانه کرده اید. اکنون شروع به ایجاد روابط می کنید، ترافیک بیشتری را افزایش می دهید، کسب و کار خود را توسعه می دهید و امیدواریم در آینده ای نزدیک آن را گسترش دهید. همه چیز خوب پیش می‌رود وقتی ناگهان از طرف ارائه‌دهنده پیامی دریافت می‌کنید «به‌روزرسانی یا آماده شدن برای خاموش شدن»... یا بدتر از آن «ما در حال تعطیل کردن فروشگاه هستیم». خوشحالم که با شما کار کردم با تشکر.'

شما می توانید زمان و منابع زیادی را صرف مهاجرت به یک سرویس دیگر کنید، و همه بک لینک های خود را به وب سایت جدید هدایت کنید (بسته به اینکه ارائه دهنده جدید بدش نمی آید این مقدار زمان را برای شما صرف کند)، و درس خوبی را یاد بگیرید. راه سخت.

ارائه دهندگان هاست ارزان شما را در اختیار دارند! نه برعکس.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، وب سایت شما فقط برای آنها پولساز است. از آنجایی که آنها خدمات ارزانی ارائه می دهند، اگر شما شروع به سؤال در مورد خدمات آنها کنید، احتمالاً به راحتی مشتریان جدیدی را جایگزین شما خواهند کرد.

شما باید زمانی را برای تعمیر و نگهداری بگذرانید (در صورت وجود) و این مسئولیت شماست که از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. سرور چندان ایمن نخواهد بود، به این معنی که اگر یک فرد باهوش تصمیم به هک کردن آن داشته باشد، ممکن است در نهایت به یک نابودی کامل تبدیل شوید. باز هم، شما فقط نظاره گر یا شاکی خواهید بود. و سست می شدند.

راه حل های هاست ارزان به طور کلی گزینه های طراحی شما را برای سفارشی کردن وب سایت شما محدود می کند. حتی اگر چند الگو از آنها دریافت کنید، کار زیادی نمی توانید با آن الگوها انجام دهید.

اگر به فکر اضافه کردن چند افزونه به وب سایت خود هستید، ممکن است از این کار صرف نظر کنید. پشتیبانی از افزونه نیز محدود خواهد بود و شما باید در مورد ابزارهایی که می خواهید در وب سایت خود ادغام کنید به خطر بیفتید.

بدون توجه به راه حل میزبانی که انتخاب می کنید، نوعی مشکل در برخی از زمان ها رخ می دهد. در چنین سناریوهایی، به کمک فنی از ارائه دهنده هاست نیاز خواهید داشت. شما نمی توانید از یک ارائه دهنده هاست ارزان انتظار پشتیبانی فنی عالی داشته باشید. ممکن است زمانی که به آنها نیاز دارید در دسترس نباشند، و حتی اگر واقعاً تماس‌های شما برای کمک را بشنوند، رفع مشکلات شما زمان زیادی طول می‌کشد.

منابع سرور محدود!

ارائه دهندگان هاست ارزان به طور کلی می توانند دو نوع باشند:

یکی که فقط بسته های هاست ارزان را ارائه می دهد (ممکن است هر کسی با یک سرور و چند گیگ فضای ذخیره سازی باشد)
یکی که بسته های هاست ارزان و بسته های پولی را ارائه می دهد (بیشتر بپردازید، بیشتر دریافت کنید)
در حالی که کاربران خدمات ارزان نان شیرینی دریافت می کنند، کسانی که مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای این سرویس هستند، هات داگ دریافت می کنند. اینطوری پیش میره

بسته‌های هاست ارزان پهنای باند محدودی خواهند داشت، به این معنی که شما باید منتظر بمانید تا فایل‌های خود آپلود شوند. زمان زیادی نخواهد گذشت که پیام دیگری از ارائه دهنده دریافت خواهید کرد که فضای ذخیره سازی شما تقریباً تمام شده است. شما حتی فضایی برای رشد کسب و کار خود نخواهید داشت.